SKOTTLAND - DELAR AV GLASGOW 2

Här har vi oss precis framför det jag tyckte mest liknade Hogwarts. Tänk bara skoluniformer där så skulle vi lätt passat in i Proffessor Snapes klass.
Jag och bobo framför samma hus fast lite närmare. Det roliga är att Rania märkte bara någon dag efter att vi hade kommit hem att Miley Cyrus och hennes mamma hade tagit en bild på ungefär samma ställe som vi står på bilden och lagt upp på hennes instagram, ganska coolt ändå eller?
Vi 4♥ och slottet i bakgrunden, kan bilden blivit bättre?
Det enda jag tänker på när jag ser dessa hus och fönster är när Harry Potter blev räddad av Ron och hans bröder med den flygande bilen. När han packar väskan och hoppar ut genom sitt fönster. Fick lite sån känsla här.
Det går inte beskriva hur vackra byggnaderna är alltså. Tänk alla hus, verkligen ALLA ser ut som slott, stora slott, mini slott... slott slott slott
Alla hus är nästan byggda av samma material tänkte jag på.. Det är liksom samma stenar överallt. Sånna slottsstenar som alla slott är byggda av. Sen när man kom hem där så gick jag en prommenad med mamma mellan alla våra trista tegelhus och längtade tillbaka till lite mer classy style
Här har vi ett högt berg framför oss som vi klättrade upp på.. men det kommer i ett annat inlägg.
Typ det pampigaste ni sett? Ah samma här. Där uppe har jag också massa utsiktsbilder från.. och det må jag säga är det goaste fränaste bilderna haha. Kommer i ett annat inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0