LÖRDAGSBRYGGAN

Tjena, här sitter jag ute på altanen i den varma luften och skriver lite inlämningar. Igår så var jag i Borås för att köpa lite grejer till balen och studenten! Nu är nästan allting fixat!!
Sedan så kom våra kusiner hit och grillade och vi hade det allmänt mys ute på altanen med grill och prat. Före det gick jag och Rania en liten prommis också.

Efter grillningen så bar det av hem till Sanna där jag mötte upp henne, Oliver, Linnea och Emil! Vi drog sen vidare ner till bryggan och träffade annina, hanna och massa mer folk. Jesper var också där och vi dampade lite på snapchat som ni kan se nedan haha. Slutade väl med att de andra stack kanske 1 eller halv 2 och jag och Jesper satt kvar och snacka blaja tills det stängde ungefär. Sen tog jag bilen hem, nykter kväll alltså! Är duktig nu fram till studenten!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0