PRAG - BUSSRESORNA

Bussen var ju faktiskt en stor del av resan.. haha. På ditvägen satt vi ungefär 18 timmar i bussen och på hemvägen var det väl nästan över 20 timmar. Så vad sjutton gjorde vi? Jo vi sov väl mestadels av tiden även om det var väldigt svårt att sova med tanke på att man knappt kunde luta bak stolen man satt eftersom det satt en annan person bakom. Så jag och rania som satt jämte varandra försökte ta nytta av varandras axlar och jag vet inte vad haha. Men vi somnade väl lite då och då. Sedan hade jag med mig en kortlek så vi satt och spelade skitgubbe ett tag.. vi tröttnade ganska snabbt men ändå.
Grejen var att min "bricka" som det ska gå att fälla ner på stolen framför gick inte att fälla ner så det va lite trångt om utrymme att spela på haha!!

Sen så lyssnade vi på musik.. snacka lite med folket, åt och sen sov vi igen haha. Vi kunde ju inte va på mobilen direkt, inget insta, facebook osv för det kostade som fasen i och med att vi va utanför Sveriges gränser. Så så fort vi var över sveriges gränser på hemvägen plockades alla mobiler upp och sen va alla osociala! lol..
Det var faktiskt bra att vi hade med teknik killar längst bak i bussen för de hade mig sig världens högtalarsystem så vi dunkade väl musik långt in på natten i bussen.

Sen så fanns det ju flera stopp vi gjorde för toapauser och matköpande osv.. På några bilder där vi står framför spegeln och tar kort med en ko (?) har vi precis stannat i Tyskland. Där hade jag nog vart förut när vi i volleybolllaget åkte till tyskland för jag kände igen mig.

Sedan har vi lite bilder (scrolla neråt) där jag försöker lyfta mig 1000kg väska.. okej överdrivet men shit va tung den va. Helt klart över maxgränsen av vad man fick ha men shoppar man så shoppar man..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0