PARTY PART - PRAG

Guess what? Skulle rensa igenom min mobil och hade helt glömt av alla Prag-bilder från mobilen. Så jag tog mig friheten att göra massa collage, några kommer upp här. Text står till varje bild nedan.
Fest!! Det flesta är från hotellrummet här.
Här har vi i princip bara festbilder också. Längst ner till vänster ser ni ett krossat fönster. Det var så att några killar tyckte att det var kul att ta en planta från receptionen och göra sönder fönster med haha... okej så kul va det faktiskt inte men ändå, vem gör så?? Ni ser mig på en liten bild högst upp näst till vänster när jag står jämte fönstret också... verkar inte så beskymmrad precis.
Ehm, kolla nog på bilden. VAD GÖR DU ANTON?? hahaha inte konstigt att den killen inte mådde bra den kvällen..
Fight as usual. Kan säga att förfesterna va bland det roligaste innan utgång!! Haha grejen va ju att hela vårt hotell hade förfester i varje rum kändes det som så hela hotellet va ju ett party rent ut sagt. Det var bara att gå ut i korridoren för dansgolv liksom.
Pontus mår bra här, Frida med. Ingen kom till skada när bilden togs (lol tro inte på det)
 Åååh tänka sig va? Sånt här fanns det ÖVERALLT. Synd att vi inte provade... men hur sjutton skulle vi klarat det å andra sidan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0