MY BABY MAKE ME GO DOWN DOWN

Satt lite i photoshop därav den lite mer solbrända huden. Tänk om man kunde vara såhär brun nu eller? Ja iallafall så var jag ute och fotade lite vid strandpromenaden i fredags faktiskt. Pappa var på Ica undetiden så jag passade på lite.
Det har vart så himla gött väder i helgen! Men har inte fått ta vara på det så mkt i och med att jag var i pingishallen hela tiden och spelade match, och denna fredagen var inte så varm faktiskt när jag var ute.

Vi har också fått reda på att det är strul med vår skottlandresa... det kanske inte ens blir skottland utan London istället. Blir så himla beskviken om det blir det, vill verkligen åka till skottland alltså! Det är mer min grej tror jag..

Idag så har jag annars tränat,va en halvtimma innan på träningen för att spela en träningsmatch mot lite yngre spelare så det skulle hjälpa dem. Sedan ja, nu är jag hemma och har duschat klart.. sitter och lyssnar på musik och redigerar lite bilder på Rania som jag ska fixa. Hehe vi hade en mini-photoshoot efter skolan idag så det ska nog bli bra med dessa bilder!! Ska nog se en serie innan jag lägger mig med, har trotsallt sovmorgon till typ halv 1 imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0