LAGERTÖMNING

Idag var det ingen skola för min del och vilket sammanträffande att det skulle vara lagertömning på Ginatricot samma dag! Betyder ju bara en sak? SHOPPING. Det va helt KAOS där inne kan jag säga. Kläder överallt, folk överallt. Det fanns ju liksom inte heller några omklädningsrum så det sprang ju halvnakna tjejer överallt som skulle prova alla kläder. Samma sak fick ju vi göra då men ahaha, bara att slänga av sig allt!!

Fick med mig 2 riktigt goa shoppingkassar hem iallafall, fullproppande med kläder!! Allt det gick på lite över 600 spänn, så nu snackar vi kap här. Ingenting kostade över 75 kronor liksom. Och det va sjukt stort med sååå mycket kläder. Jag gick säkert igenom alla 4 gånger om.. bara för att inte missa någonting. Jag och Rania fick vakta och prova våra kläder i pass så den andra kunde gå runt och kolla igen och inte behöva bära tretusen ton liksom. Mina armar va HELT DÖDA och såg helt döda ut för den delen också.. Hade ju galgar hängande på armen så den såg missbildad och misshandlad ut när jag väl la ner alla kläder. Detta tar på en verkligen, i 4 timmar va vi där inne. sjukt. Kändes som en timme. 

Sedan va jag så hungrig och tvingade Rania och Rodi till MC, hahaha. Bästa avslutet.







Kommentarer
Postat av: Malin

Så avundsjuk :(

Svar: hhihihi åk och köp vettja!!
Amanda

2014-03-26 @ 20:57:23
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0