KVINNOFRUKOST, KALAS, KROGEN

De 3 K:na, haha kvinnofrukost, kalas, krogen. Det var väl min helg då. I lördags så gic mna upp hyfsat tidigt på morgonen (även om jag kom hem på natten innan) för att åka till Rångedala på kvinnofrukost. Det var min första, har velat hänga med på det länge men har aldrig blivit av riktigt. Det var iallafall buffé med hur mycket saker som helst, ägg, gröt, mackor, frukt, kaffe, juice, you name it liksom! Heeeelt amazing jag som älskar mat. Vi fick sedan lyssna på en föreläsing om en enäggstvilling. Hon föddes in Indien med sin syster och blev lämnad av sin mamma på ett barnhem. De adopterades sen bort till olika familjer och visste inte att de existerade förrän de hade vuxit upp. De fick sen träffa varann och åka tillbaka till barnhemmet och kolla vart de hade fötts osv. Hon berättade lite runt sitt liv och hennes systers liv. De hade växt upp konstigt likt, båda på en bondgård, båda med en röd Saab 900 i garaget. Haha hur sjukt är inte det? De har en blogg tillsammans också HÄR

Sedan åkte vi till en liten loppis och hälsa på mammas gamla vänner en stund innan vi åkte hem för att göra iordning oss för kalas i borås. Så jag åkte hem och duschade, packade osv eftersom jag skulle åka direkt från kalaset till krogen. Vi firade andreas som fyller 20 idag faktiskt. Åt tacos, tårta osv. Väldigt trevligt! Emelie fick jag med mig också när jag skulle ut. Så vi satte oss på brännan lite oh väntade på att mina kompisar skulle komma. Där träffade vi Linnea och Sanna och satt och tjötade med dom. Efteråt kommer väl alla och vi drar vidare till Harrys för en kul natt som slutade med att vi va hemma vid 04-04.30 där någonstans. (Va ju faktiskt sommartid så vi fick flytta fram klockan en timme). 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0