INTE TRASIGT

Igår fick jag sommarjobb! Äntligen som jag har vart orolig för detta ska ni veta. De ringde igen från Lidl och ville att jag skulle jobba där en sommar till och det känns ju bra, bara att komma in i rutinerna lite bara annars kan jag ju det mesta. Vi har också fått reda på att vi ska åka till Skottland och inte London! Sååå glad när Agne visade oss bilderna från motellet vi ska bo på. Så fint ställe med balkong och go frukostbuffé! Vi kommer ha så kul och jag längtar så himla mycket! Idag skiner solen och imorgon och på fredag är vi lediga från skolan, lektioner som kan jobbas på hemma eller lärare som är borta, Awesome. 
 
Vill också säga att mina vänner är de bästa som finns, så ni vet♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0