COMME IL ETAIT MON WEEK-END

Helgen bestod av kalas efter kalas. I fredags var jag hos anna i hennes nya lägenhet. åååh va fin den va, va så fina rum och det ekade till och med så mkt öppen yta var det. Vi lagade god mat och god sallad och sedan hade anna till och med förberett chockladshots! Supermegaawesome! Sedan kollade vi på en film, en thriller/skräck som var as bra också så vi knappt vågade röra oss, haha nä men. Sedan kom vi in på flera intressanta samtalsämnen som gjorde att vi satt i deras soffa till typ halv 2. Sedan så fick jag låna en säng (och en skön en) och sova över. Najs!

På morgonen där fick jag nästan åka dirr hem för vi skulle ha kalas för pappa och anton som hade fyllt år! Blev nedskickad till ICA för att köpa massa saker och sedan hem och göra iordning sig. Släkten kom och blahiblaha vi hade skoj med hemmagjord kebab och tårtor! Vi såg även lite på Hunger games 2, men jag hann inte se hela för va tvungen att börja packa till morgondagen då det var volleybolltuering. 

Vi skulle samlas på netto så då kunde jag lika gärna sova hos Jakub så det gjorde jag. Han kom väl och hämta mig där i kalaset och jag hade stor väska med god matsäck (hemmagjord kebab) muuums. Sen så då dagen efter var det match, gick sådär liksom med vårt mixlag men jag lärde mig iallafall att skriva protokoll!! achievement!! Fick ett as stort blåmärke på köpet med av för hårda bollar (se bild) Ka säga att det fortfarande inte har gått över...Fick skippa volleyn igår och gå på gym istället för att det ska läka.







Kommentarer
Postat av: Rania

Nawwwiii så söt du är bobo <3

2014-03-19 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0