BALKLÄNNING FIXAD - GÖTEBORG

Nu ska jag berätta något fantastiskt!! JAG HAR KÖPT MIN BALKLÄNNING! Äntligen ååh. HELA affärens personal inblandad och 4 timmar senare kunde jag äntligen bestämma mig! Tog massa bilder men tänker inte lägga upp hur den ser ut (hihi det är ju hemligt egentligen ju!) Okej några vet men.. what to do.
Var efteråt och käkade på Göteborgs Wok, alltså bästa stället jag vart på!! Tänk er 4 bufféer! En stor buffé där all mat var redan lagad (alltså varm), en buffé där man får ta rå mat och sedan få den stekt, en sushibuffé och en efterrättsbuffé! Och det var inte lite saker heller!
Här snackar vi typ alla sorters fisk som finns, allt från hela bläckfiskar (med ögon jaa) till sånna där långsmala fiskar i långsmala snäckor. Aldrig sett sådan buffé innan.. fanns allt, hummer, krabba, musslor, DUMPLINGS?! Aja ni vet ju att jag älskar mat så, käka till och med upp ett bläckfisksöga.. just to try liksom..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0