STUDENTKAMPEN

Nu börjas det med lite bilder här ja. Första dagen på studentveckan dvs måndag var det studentkamp i skolan!! SA11 var taggade till max och gick verkligen all in. Jag tog lite kort på några papper med saker man behöver göra för att demonstrera lite på hur grejerna kan se ut. Läs om ni vill då alltså. Men det var så mkt mkt mer. Vi har gjort allt från att dansa med läkare på vårdcentralen till att smörja in hela kroppen i majonäs och dumlechoklad. Helt ofärglömligt kul. Har nog aldrig vart på så många ställen i Ulricehamn på en dag kan jag säga. Har nog aldrig heller sprungit så mkt eller vart så stressad för den delen heller. Denna dagen är inte till för att vara blyg utan spring runt som en dåre hahaha. Själv så gjorde jag en kärleksförklaring till en lärare på skolan (dvs jag satte mig ner på knä och sjöng "det veckraste jag vet") sen så startade vi också allsång i matsalen, sjöng för dagisbarn osv. Kommer aldrig i hela mitt liv glömma denna dagen. 



Denna bild är tagen från Maria A. 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0