SPONTAN MIDSOMMAR 2014

Midsommar blev ju inte direkt som vi trott. Det var på tal om ända tills dagen innan att vi skulle åka till kusten och tälta/sova i husvagn men det blev ju ingenting med det till slut tråkigt nog... Roadtrip pratades det om också men men.. Kanske blir nästa år då? Vi sa sen sista minuten att vi drar till en fest hos Fanny då eftersom det va i stan och vi inte kunde komma någon annanstans, blev det de då? Nej. Hahah vi hamnade tillslut jättenära mitt hus hos ett par- Daniel och Viktoria. Kände inte dem innan men vi hade en trevlig kväll där, hyfsat lugn med mat osv. Trevligt trevligt. Sen var det ju bara att gå hem till mig där för det va as nära. Precis vid de nybyggda lägenheterna. Solen sken och grillen va igång.
Innan jag åkte dit var jag med familjen i rångedala och dansade kring midsommarstången med kusinerna (ett måste!) va himla kul! Där fick vi också mat hos mina kusiner. Fick åka vid 4 ungefär för att åka på förfesten i stan. Det var min spontana midsommar det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0