LISEBERG

Igår så var vi på Liseberg!! Woopwoop! Är som ett litet barn där inne och ska åla precis allt som får snabbt. Hihihi. Helix blev det några rundor i och den va jäkligt go kan jag säga! Väldigt lång men ack så underbar (haha). Atmosfear favoriten tror jag vi åkte minst 4-5 gånger kanske! Sen såklart sagoslottet som jag inte kan åka dit utan att ha åkt. Älskling vann till och med ett gosedjur som jag fick (ännu ett tecken på barnsligheten kanske?) en riktigt go dag och gött väder var det också! Hade egentligen kunnat ha shorts men säkra före det osäkra så jag inte skulle frysa. Gjorde det dock exter flumeride eftersom jag blev så jäkla blöt... Kortet var ju nice iallafall! På tal om kortet på helix!! Asså vi åkte flera gånger och jag va verkligen inte med på det jäkla kortet någon gång!! SÅ SUR  ska va bättre nästa gång! 
Dagen efter (idag) så skulle båda vi upp och jobba så klockan var först ställd på 05.10... Fattar ni va trött jag vart idag..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0