DEJT MED KUDDEN SNART

Tjena här ligger jag i sängen! Klockan är runt kvart i 1 och ska upp och skjutsa mamma till marknadsplatsen vid kvart i 8 imorgon... Najs. Idag har jag packat upp min väska från magaluf äntligen, Gud va saker som dock fortfarande ligger och skräpar! Ska försöka stöda upp allt och käka upp all choklad jag fått i studentpresent också.. (Gym nästa?) idag lunchade jag med min fruga nere vid sjön med lite sushi! Va fint väder och solen sken fast dock kallare än i Spanien.. Tror inte jag vant mig tillbaka riktigt än! 
Men sen bar det av en liten stund till min darling innan jag fick åka hem för han skulle jobba imorgon. Nu ska jag dejta kudden för övrigt, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0