DAGS FÖR LITE MAGALUF

Tar lite magaluf-inlägg nu tycker jag. Har så många bilder wiho. Vårt hotell va superbra enligt mig! Maten var så jäkla god! Jag smakade nog verkligen på allt och ingenting var äckligt, ingenting!! Lite som jag smakade på kunde exempelvis vara haj, kanin, kotarm/magsäck och alla sorters fiskar som man bara kan tänka sig. Så nejnej jag är inte bitter. 
På flygplanet på väg!!
Såhär såg det ut första kvällen. Vi anläde ju hyfsat sent ändå och började festen redan direkt. Våra hotellrum låg på nedersta våningen och man kunde lätt klättra över balkongen och gå ut på taket där vi då hade dratt ut alla stolar från alla rum eftersom hela undervånigen i princip tillhörde Tingsholm. Där satt vi och blickade ut mot stranden. 
All inclusive hade vi med! Vilket innebar free drinks whenever we want!! Helt crazy vad vi utnyttjade detta. Enligt mig var drinklistan ingenting att klaga på alls heller för den delen. Här har vi nog min favvis strawberry dacary.
Ute på stranden på kvällstid
De första dagarna här var man ju ganska blek som ni ser, men det ändrades sen ska ni se.
Här ligger vårt hotell. Det syns knappt på bild men det ligger bakom det hotellet som faktiskt syns på bild.
Vi satt ofta och chillade vid poolen med drinkar som flödade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0