BAL I ULRICEHAMN DEL 2

Balen för mig började tidigt när jag befann mig på frisörsalongen i ca 2-3 timmar för att fixa hår och smink! Collage var verkligen bra kan jag säga. Det roliga var att jag satt där länge och håret tog 90% av tiden och sminket gick jättesnabbt! Haha. Men efter detta så var det att åka hem och få på min klänningen för jag och Andreas skulle fotas i studio! Grejen var den att vi hade köpt speciella trosor till klänningen så "strecken" inte skulle synas och de hade fortfarande den magnetsaken på sig!! GAAH paniken. Mamma fick åka ner till Lindex som vägrade att hjälpa till (fyfan) så hon gick in på dressman och fick hjälp direkt av en jättetrevlig snubbe sa hon haha! Men vi åkte sen till fotogaferingen som gick väldigt bra! Bilder har jag fått nu så de kommer också upp snart! Åkte sedan hem igen och blev inlindad i handdukar och förkläde för jag skulle äta sushi och fick inte spilla på klänningen. 

Så, lite bilder togs innan jag och Andreas åkte till Anna och träffade mina kompisar och deras balpar! Vi hade lite mysigt innan med fördrinkar osv. Sen var det bara att gå ner till parken där alla skulle träffas. Huh så många kort det blev där eller? Emelie har fortfarande alla där men jag ska allt få dem snart. 
Tåget genom stan gick bra, jag ramla inte! Va en cool känsla iallafall, alla ville ta kort på oss så vi fick stanna hela tiden. Har nog aldrig lett så mycket på en kort stund i mitt liv innan. Folk som man inte ens kände tog ju kort med? 

Kvällen var bra men dock så var det sjukt lite mat? Jag var ju liksom hungrig. Vi åt trerätters och jag blev långt ifrån mätt.. illa. Men drinkarna flödade och nomineringarna var jättekul! Kvällen fortsatte med dans i mängder och jag va uppe i taket också tydligen? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0