BAL I ULRICEHAMN DEL 1

Åh ni ska bara veta hur många balbilder jag har! På alla mina kompisar och såklart mig och Andreas också! Yet again, jag har inte ens fått alla bilder än. Emelie min kusin har tagit hur många som helst som jag ska få. Sen tog jag kontakt med fotografen som vi var hos och där kommer vi få profficionella bilder på både mig som student och oss på balen. Helt sjukt va bilder ni ska få se! Här kommer en start på några när vi går genom torget till hotellet! Det är mamma som står för fotona så alla kanske inte blev med som jag önskade men! Jag kan berätta mer om själva balen i nästa inlägg kanske.
 
Rania & Carl
Sandra & Josefin
Linda & Erik
Anna & Erik
Maria & Sam
Jakub & Cathrin
Amanda & Andreas (woop!)
Lina & Kristoffer
Emma & Niklas
Simon & Anna var grymma på fiol och trummor längst fram i ledet!
När vi går ut från trappan
Syskonen
Foto i parken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0