SHOTS AND CARDS, LEAFS AND STARS

 
Här sitter vi i skuggan precis vid poolen. Om man skulle vinklat kameran till höger så skulle poolbaren ligga precis där. Där var vi ofta och hämtade drinkar när vi låg och solade vid poolen eller bara ta med ner till havet som låg en trappa ner härifrån. Underbart
Äta-ute-time. Pizza it is
Selfie på restairangen. Oliver och Markus sitter nog mätta i bakgrunden där eftersom de fick sin mat före.
Här kom den iallafall och herregud vilken pizza.. märks ju att man inte va i Sverige. SJUKT MKT OST
Här ser man en glimt av min fotlänk (kärlek till den)
Panorama från hotellets högsta våning.
Åter på restaurangen. Man måste ju kunna underhålla sig själv när man väntar på maten eller hur? detta var också den sista dagen i magaluf. Vi kunde inte äta på hotellet denna dag eftersom vi redan checkat ut våra väskor så det blev ju att äta ute då. Har även på mig min nya klänning jag köpte där också på bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0