SÄG ATT SOLEN KOMMER UPP IGEN

blev många smygbilder på mig vid poolen märkte jag i bildregisret här..
Här har vi en tydligare bild på utsikten precis från solstolarna vid poolen. 
Efterrätterna på hotell var ju to die for. Denna såg dock godare ut än vad den var för mig i och med att jag inte är så jätteförtjust i mint. 
After shower - hotellrummet
Grabbarna grus var ju heta på magaluf! Hela sverige var ju där och alla visste vart det låg. Riktigt najs måste jag säga. Sprang runt fotografer och fotograferade men jag tror inte jag hamnat på någon bild där synd nog. De anordnade inte bara fester utan partybåt, skumparty mm. Draget där inne va fett
Killarnas hotellrum var inte så fint som vårt kan jag ju inte säga, kanske beror på att tjejer är renligare? Haha okej lite stök här inne kan vi väl också stå för då..Grejen är att i vårt rum satte vi alltid upp att vi ville att de skulle komma in och städa vilket vi inte gjorde i detta rummet..
Ute vid poolen/baren
Kände mig som en riktig queen här, softa och njuta av livet var vad som gällde
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0