ROUND AND AROUND AND AROUND AND AROUND WE GO

Japp jag åkte hem från Bohuslän i måndags för jag skulle jobba på tisdagen! Innan jag åkte gav jag mig ut på världens varmaste springrunda bland fiskebäcksils trånga gator och stränder. Varmt men gött när man var klar! Just nu är det precis vad jag gjort också. Kom hem för en stund sen. Slutade jobbet 10 idag. Skulle bara baka från 7-10 sen slutade jag. Samma sak imorgon. Nu för tillfället står jag och lagar mat och älskling kommer väl snart hoppas han är hungrig haha. Annars består mina dagar av bara jobb för tillfället... Men skönt med pengar när de väl kommer. Längtar till torsdag då det blir vinkväll med mina efterlängtade kompisar/gullungar (haha tönt jag är) men jag saknar dem så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0