QUIET ON THE BEACH

Stranden på kvällstid
En kväll hitta vi en ödla och jag hade ju skillsen och hann ta ett kort med blixt innan den försvann.
12:e våningen, alltså högsta vånigen från vårt hotell. Vi smet upp hit en sväng och tog kort både på dagtid och kvällstid. Magaluf är jäkligt najs där alltså, kolla utsikten
Selfie i fönstret var ju självfallet att det skulle ske. Nedan ser ni en nattklubb precis framför ingången till vårt hotell, synd att vi aldrig var där bara. De hade ju pool och allt.
Alltså, bara jag eller ser mitt huvud väldigt högt ut? Va också tvungen att visa upp min bruna mage.
Stranden i mitt hjärta
Sefies on thaaa beach. Här nedan följer några bilder som jag tvingade jakub att ta hahaha. Måste ju ha bilder när man står i havet eller hur?
Det roliga är att när jag kommer hem nu och visar mamma bilderna så rotar hon fram ett album när hon var med sina kompisar i magaluf och har en bild när de står på stranden på exakt samma ställe som jag gör på denna bilden. typ 25 år tidigare där, rätt sjukt. Man ser ön i bakgrunden där på båda bilderna haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0