MAMMAS FÖDELSEDAG

Mamma fyllde ju år den 17 och jag var ledig från jobbet vilket passade utmärkt för utflykt med släkten! Hade med mig kamera också men de bilderna har jag inte överfört än! Vi började iallafall dagen med att åka ånglok vilket va mys. Vi hade med oss fika (världens godaste kladdkaketårta med egenplockade bär. Vi gick lite på ett museum vilket inte va så svinkul i och med att vi blev utskällda av en gubbe för att vi rörde grejerna vilket vi heller inte gjorde! Haha tur att vi har mormor som försvarar oss, hon blev svinsur på honom också och det slutade med att hon skällde på han och vi gick därifrån, usch! Dagen fortsatte iallafall med mat på slottscafeet! Senare besökte vi även en slottsruin i gräfsnäs. Vi åkte vidare till Borås igen och så gick jag Carro och Johanna runt och strosa innan jag mötte upp jakub och hans syster för att kolla på Ken ring, sjukt grym va han! CRED











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0