KOSKÄR STRAND

Idag har vi vart på koskär hela morgonen ända fram till lunch. Det är sjukt långgrunt här och jag, axel, pappa och Anton har snorklat. Det är sjukt fint vatten här så man ser nästan rakt igenom. Krabbor, vita snäckor och fiskar har vi hittat, plattfiskar osv. Det coolaste idag var när jag och axel var ute och snorkla och hitta ett extremt stort fiskstim! Nu snackar vi runt 10000 fiskar här. Jag bara dök ner så långt jag kunde för att simma mitt i stimmet jämte dem! Väldigt cool känsla, utomlandskänsla till och med! Någonting alla egentligen måste prova. Nu ligger jag här på altanen och solar. Blir nog snart en springtur i det fina vädret. Här på Altanen har graderna stigit upp till 42 grader så det BRÄNNER!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0