STUDENTEN FULL EDITION

Dagen var här! Man har väntat de senaste tre åren nu. Dagen var fantastisk även om det regnade, för ingen brydde sig egentligen inte! 

Champagnefrukosten var hos Anna klockan halv 8 till 11 då vi knallade upp till skolan för fotografering av klassen! Efter detta blev det en tradition bland studenterna som man alltid måste göra, springa genom stenbocksskolan och skrika "vem vill gå i skolan nu, ingen ingen!" Vi gick sedan tillbaka till Anna en stund för att festa loss lite till innan det blev avslutning i simhallen. Inspringet där inne var nervöst men blev fett bra iallafall med våran fina buckla i mitten. SÅ JÄKLA STORT ATT SKRYTA MED. Bucklan är liksom där den ska vara nu. Utspringet på trappen blev sjukt bra också, fast egentligen hade jag sådan adrenalin så minns inte när vi sprang ut haha! Kommer ihåg att vi stegade ut och dansade men inte när vi sprang ner till familj, lyckan var liksom på topp så visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen eller hur jag skulle beté mig. Sen när jag stod där med familj, vänner och alla med mitt fina plakat.. visste inte vart jag skulle ta vägen heller där. Jag var i centrum och alla ville ta kort osv. Ett minne man aldrig glömmer, kommer nog aldrig få så mkt uppmärksamhet igen (haha). Flaket kan vara något av det extremaste häftigaste coolaste jag gjort. Det låter inte så roligt att skrika allt vad man har på ett lastbilsflak i två timmar, MEN med vänner och egen DJ var det över förväntan måste jag säga. Ballongerna flög och drickan sprutade, konfettin flög över hela staden och ingen kunde hålla käft utan alla på flaket sjöng med i låtarna. Ville aldrig att det skulle ta slut men det gjorde det. Anders fick hämta mig och skjutsa mig hem till släkten där mamma och pappa hade fixat så himla mycket! Jag möttes av att alla stod utanför huset när jag kom i bilen och sjöng studentsången och sedan fick jag ett champagneglas i handen och fick gå in till MASSA egengjord mat och tårta. Helt sjukt vad de hade slitit med maten och allting för att det skulle vara perfekt så tack för allt ni gjorde! Fick otroligt fina presenter och det var så mycket folk som bara stömmade in. Kunde inte direkt sitta och njuta av maten utan att det plingade på dörren med folk och presenter. Men det är precis så det ska vara!! Älskade det, älskade att träffa oväntade gäster och bara kramas. Det byttes sedan klänning och sminket bättrades på. Jag, Rania, Anton och Julia drog vidare till Format där hela handel + några andra hade hyrt hela lokalen. Vi förfestade där innan vi träffade alla i vår klass på hotellet. Vi hade bokat en del på hotellet där studentfesten var också, och det kändes pampigt att det var avspärrat för bara oss i SA11. Rosén stod på borden som vi beställt och det var bara att njuta och dricka hur mkt vi ville. Tror inte ens vi drack upp allt så mkt var det.. Kvällen blev så bra tills jag fick ångest att detta nu var slut haha.. blev lite rörd och ledsen men det gick väl över. Mest minnesvärda dagen kan man lugnt säga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0