DO THE CREEP

Det var denna kvällen jag och Sanna tvingade ner pojkarna våra till stranden för att vi ville ha fina bilder tsm. Blev också lite turistbilder på bara mig här.
Alltså det gick ju väldigt bra och kilarna tyckte det va minst lika skoj som vi (jag lovar). De ville bara inte erkänna det. "Det känns såååå dumt ååååh!" fick vi höra när vi skulle ta pussbilder hahaha. Men de gjorde det allt och det uppskattades hihi.
Kolla den bad jag inte ens om ;)
RUMPAAAAAHHH
Strandens fina utsikt på natten.
Studentklänningen fick åka med på resan. Hade ju 2 klänningar och hade med båda men denna var den enda som användes haha... hann inte använda alla kläder jag tog med.. sjukt mkt (måste bli bättre på att inte ta med så mycket kläder på resor hela tiden)
Pussssss
Alltså hur coola?? ERKÄNN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0