THE GREAT LIFE

Tjeeeeena. Igår va det öppet hus på Tingsholm d.v.s amanda befann sig där som ambassadör och skötte privata rundturer osv. Det va väldigt skoj faktiskt även om vi inte gjorde de hemskt mycket. Vi fick gå och ta hur mkt vi ville när vi ville i cafeterian också (asså jag klagar ju inte precis) sedan slutade vi vid 8. Men jag hade faktiskt vart där sen 2 och hjälpt till så. Matej och Kajsa dansade sjukt bra bugg också! Herregud om man ändå kunde dansa så liksom...Min bror har iallafall valt nu och det blir Tingsholm Handel så vi måste ju va ganska bra ändå va?
 
Idag är det ju fredag då och jag har vart i skolan osv..Fick våran psykologi hemtenta idag med.. grattis till oss. Nu precis för en stund sen kom jag hem från gymmet med sanna och rania. Tror vi kör ett pass imorgon med hellyeaaah. Sen vill jag också säga grattis till min vän Elin som fyller 19 år idag, hoppas du har det fett kul på Harrys hela natten babe!! 
 
Här är en bild från Bohuslän när en häst dampar jävel.. ah typ det ja
 
 

Kommentarer
Postat av: moa

vad var det för pskykologihemtenta ni gjorde? :)

Svar: Vi har bara fått hem den, inget bestämt datum att lämna in än :)
Amanda

2014-01-12 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0