SCHOOL IS COOL

Skolan har börjat... No shit? 
Jaja har inte skrivit så mkt hur det vart.Första veckan har faktiskt vart väldigt väldigt lugn. Tisdagen började med sovmorgon till tio i 1. Onsdagen sovmorgon till halv 11 och bara en lektion.. torsdagen slutade vid halv 11 osv ja ni hör ju? I torsdags var det ju som sagt öppet hus på skolan som jag redan skrivit om. Fredagen efter skolan bestod av träning med sanna och rania. Sedan var jag faktiskt hemma för första gången på länge en fredag (!) Jag och familjen käkade tacos och det va gott osv hihi. Lördags sov jag länge, sedan åkte jag till älskling och va där och sedan gick vi på paranormal activity på bio, rätt najs men läskig film haha. Fasen jag hoppade till flera gånger.. men dock så va den inte den bästa i serien. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0