HAPPY NEW YEAR

Nyårsbilderna kommer här! Allting började med lite middag hemma med familjen innan klockan slog 6 och min familj åkte iväg dit de skulle vara. Sedan runt halv sju-kvart i 7 anlände vi till Sandra där vi fick tre-rätters. Det roliga är att jag tog bara bild på förrätten och efterrätten, haha jag glömde varmrätten? Men jaja till förrätt blev det iallafall en liten kycklingpaj med tomater, varmrätt var någon slags fläskfilé/bacon gryta med ris och efterrätt blev det nutella/maräng cheesecake/tårta. Bra förklaring va?

Hos sandra blev det även lite sällskapsspel och singstar innan vår skjuts tillbaka till stan gick vid typ 10. Då hade vi senare fixat att vi fick komma till mårtens fest (tur det, slapp stå ute och frysa) så dit drog vi innan 12-slaget! Det va rätt mkt folk där faktiskt och himla kul hade vi haha. När klockan närmade sig midnatt drog hela faderuttan ner till torget med både raketer och hela köret! Och shit va folk det va där nere! Tror jag träffa hela stan och massa man kände, så himla kul med jämförelse mot förra året!! (då regnade det och va allmänt kallt och inget folk) aja detta året (förra året egentligen) va det mkt bättre! Vid tolvslaget exakt så firades det med massa raketer och tjut överallt, sedan va väl nyårskyssen obligatorisk med såklart!

Efter tolvslaget vid torget så drog fasen hela stan kändes det som upp till mårten igen! Tänk att jag gick med mina jäkla höga klackar ända upp med.. där blev det mer fiesta ända fram till kanske halv 4 eller nåt då vi började dra hemåt. Alla andra blev ju utslängda men inte vi såklart., Det va jag, sanna, kuba, yousif och viktor som "gömde" oss på balkongen för att slippa gå haha. Aja sedan gick vi från mårten (typ vid netto) ända hem till mig!! Som sagt då, I MINA KLACKAR! Ont i fötterna brb... usch. Vi kom väl hem där runt kvart över 4 eller senare.. ärligt talat kommer jag icke ihåg haha. OCH NU MINA VÄNNER ÄR DET 2014, LET'S MAKE THE BEST OUT OF IT. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0