DA LÖRDAG

Utgången i helgen var verkligen en av de bästa!! Gud va skoj jag hade alltså. Allt började med att familjen åkte in till borås vid 12 för att gå på hundraåringen på bio. Askul film!!! Sedan så har min kusin emelie tagit examen som sjuksköterska så vi var hemma hos henne och åt gott och umgicks med släkt. Sedan började det när hennes 10 vänner stormade in med festen haha. Jag va med där en stund och lärde känna lite folk och hade allmänt kul! Blev nästan som en liten förfest för mig där. Vi bestämde sen att jag skulle möta upp dem senare på kvällen så skulle jag åka till Brännan först till mina kompisar!
Så mamma och pappa skjutsade in mig till brännan där jag egentligen skulle möta upp anna och sanna. Men istället mötte jag så många fler! Typ Anna och Sanna då sen Elin, Emma, Mårten, Kajsa, Chey, Simone, Petter och 2 killar till som va pingisspelare som satt med oss där. Vi hade asskoj fram till typ 11 då jag, anna och sanna drog vidare för att möta upp emelie och hennes kompisar då. och gissa vad?? DE FIXA IN OSS PÅ VIVA! 20 årsgräns my ass liksom.

Där hade vi svinkul med dansgolv och hela skiten. (btw vi startade upp hela dansgolvet, den ni!)
Sedan var vi där typ en timme innan vi skulle vidare till Harrys då eftersom jag stod på listan. Då drog en av emelies kompisar Frida med oss också! Asajs tjej alltså, lika gammal som oss med. Där på harrys mötte vi upp elin och de igen, sen märkte vi att typ hela ulricehamn va där! (haha inte överdrivet nej)
Mötte först yousif och sen kuba, jonte, krull och hela köret!! Sen så blahiblaha osv. Jag åkte med i deras bil hem sen så drog vi till donken och käka och det va sååå gott som vanligt hahaha jag och mitt lilla happy meal. Vi åkte sen till timmele och lämna av krull och jonte för att seda dra oss in mot Ulricehamn. Sen sov jag hos älskling och upp på morgonen vid halv 8 typ... najs där. Han skulle iväg och åka snowboard såå han skjutsa hem mig där så kom väl hem vid halv 9 på morgonen.. GICK DIRR OCH LA MIG OCH SOV TILL 3 LOL
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0