BORÅSSHOPPING

Igår så drog jag, Sanna och Rania till Borås och shoppade, fikade osv. Jag som egentligen bara skulle följa med och hjälpa de andra att välja ut saker och hjälpa Rania köpa svarta jeans osv.. Haha det slutade ju inte riktigt så om man tänker efter. Utan jag fick med mig lite saker hem också! Bland annat 2 linnen, en svart superfin långklänning och ett par jeans. Sedan fikade vi på espresso house med lite Chailatte och scones för min del. Kjolen ni ser på bilden va fett snygg och cool, men när skulle jag använda den egentligen?






Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kjolen hade ju passat perfekt till 99dagars??

Svar: Oh shit det har du rätt i.... :(
Amanda

2014-01-27 @ 15:22:13
URL: http://ljunggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0