ÅR 2013 QUESTION TIME

Måste erkänna att jag fick idén med detta från Lindas blogg haha.. men oroa dig inte vännen, alla är inte samma frågor haha ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det är klart jag har gjort. Flera saker. Väldigt svårt att bara komma på någonting på rak arm såhär dock.. men det första (konstigt nog) som ploppade upp i huvet var att jag provade vaxa benen för första gången haha. Så där har ni en sak.
Och juste! såklart, jag tog ju bilkörkort! Klart man ska nämna det. Sedan så tjänade jag bra med pengar i somras..Vattenpipa har jag också provat för första gången..och första krogrundan!! Bakade en regnbågstårta med.. och började snacka jäkligt mycket norska. Sedan lärde jag mig flera ryska ord..ja nu har ni lite mer. 

Hur har ditt 2013 varit?

Ett ganska fantastiskt år med både ned och uppgångar. Mycket festande måste jag säga..

Blev du kär i år?

Ja, det blev jag.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Hmm.. oj många faktiskt. Meeen vi kan ta 3 av dem=
- 1 maj ...
- 9 juli (tog körkort)
- 14 December (wii<3)

Vad är din största framgång 2013?

Jag tror faktiskt... jag har börjat ta för mig mer. Blygheten (eller blyghet och blyghet...) men iallafall den har släppt väldigt mkt och träningen har jag verkligen tagit tag i med både pingis, volley och gym! (stolt) Även att jag inte äter så mycket godis längre, det är väldigt bra enligt mig.

Bästa köpet?

Oj.. har ju gjort så himla många bra köp iår. Dels julklappar, blir så himla glad när folk blir glada av vad jag köper till dem. Födelsedagspresenter osv.. Men jag är också mycket nöjd lver de nya sakerna jag köpt till mitt rum, d.v.s. min kristallkrona och mina fina nya gardiner. Sedan ett par väldigt fina klackar inne på gina på VIP-kvällen.. åååh de va riktigt vackra att kolla på (och är fortfarande). 

Vad spenderade du mest pengar på?

Helt klart, KLÄDER. Sedan också att jag käkat ute väldigt mkt.. måste ta med det haha. Nej och juste!! hahaha sjukt hur mkt pengar jag spenderat på krogen med.. ajjabajja

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att mina vänner är de bästa på jorden♥

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Booyha, Tsunami, let her go, mammoth.. (herregud sommarminnen.. ♥)

Vem har du umgåtts med mest?

Mina vänner från klassen och från andra klasser med.. hmm men det mesta är väl linda, anna, rania, linnea, sanna.. malin (frugan hihi). Och såklart volleybolllaget, vi va typ oskiljaktiga i somras (!)

Har du haft ett förhållande under 2013? 

Jajamen♥

Vart reste du under 2013?

Har inte rest utomlands detta år faktiskt.. eller jo om Danmark räknas? Haha vi va på legoland bland annat och bodde på ett väldigt fint hotell. Har vart i bohuslän.. orust.. och väldigt många platser med pingisen och volleybollen. Det går inte ens räkna upp allt eftersom jag reser i stort sett varje helg haha. 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Ja ,ännu mer motivation till träning! Tänka mer på vad jag äter.. alltså jag äter ju inte godis och så.. mer fet mat i så fall. (no more donken haha). Jag SKA också kunna gå ner i spagat detta året som sagt, nyårslöftet. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag va i skolan först.. det va en fredag. Sen på kvällen bakade jag och mamma den regnbågstårtan (och en till tårta) och sen va det kalas för mig och hela släkten kom :D
Axel spelade även fotbollsmatch i stora fotbollshallen så ännu senare på kvällen var vi där och hejade! Jag och mina kusiner hihi.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Aaahh.. färre ledsna miner. Haha men känslorna tar över ibland. Har vart mkt sorg hit och dit, men inte så himla farligt när man tänker efter.

Vem saknade du?

Har ofta de jag saknar väldigt nära mig hela tiden så.. Men farmor och farfar har varit borta och rest ganska mycket jorden över känns det som. Lever väl livet nu gör dem men klart man saknar dem lite extra när de är borta så mkt och även är bosatta i Bohuslän, dit åker man ju inte heller hela tiden liksom.

De bästa nya människorna du träffade?

Nya och nya.. hmm de flesta har jag haft länge som vänner. Men Sanna din lille jäkel dig har jag lärt känna mer iår! Fin vän det där, mkt gymträning med henne och Rania haha. Men i och med volleybollen så lär man känna nya personer där HELA TIDEN.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Fokus och fortsätt som du har gjort, fast lite mer awesome detta år.  Var dig själv och njut av livet, och prata mycket mer norska med anna (haha)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabella Johansson

Tar med mig min norka kompis hem någon gång under sommaren, då blir det norska for real ;)

Svar: wooooop seriöst!! aaah shit blev as taggad :D haha
Amanda

2014-01-13 @ 10:04:27
URL: http://litchilitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0