FÖRFESTER PÅ HOTELLRUMMET

Vårt hotellrum var det största av oss som var där så alla förfester hamnade ju hemma hos oss (mig, frida, julia och rania) Alltså vårt rum va överdrivet stort faktiskt, väldigt mycket plats hade vi. Vi var ju dock 4 personer med 2 enkelsängar och 1 dubbelsäng som jag och rania delade på i mitten. Jaja som tur var hade jag med mig en kortlek (som flera kort saknas av nu.. najs) men då kunde vi köra lite drickalekar. Grejen va ju att det är väl 16 årsgräns för att köpa alkohol i Tjeckien? Så vi kunde ju gå och köpa innan varje fest, dvs varje kväll haha. Men vi tog det relativt lugnt så ingenting dumt skulle hända. Jaja, varje dag där på kvällen kom våra coola polare över för förfest då med massa spel och skit. Sen så drog vi ut senare till olika nattklubbar som jag skrev i ett annat inlägg. Alla låg relativt nära faktiskt så man kunde lätt ha klackar varje dag även om vi inte hade det. Sjukt ont i fötterna hade jag efter första dagen. Men det va najs. Dansgolven perfekta osv som sagt.. och nu frågar annina om jag vill ut i helgen som kommer.. hahah har jag inte fått nog än? hmm får tänka på saken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0