DUPLEX

Vart ska man börja? Alltså nattklubbarna i Prag är helt amazing. Kommer aldrig kunna gå tillbak till harrys i borås efter detta! Vi var både på Duplex, Beer factory, TopGear osv.. Duplex va ju den bästa helt klart! Kvällen där va helt jävla galen. Själv hade jag inga bilder från dansgolvet därifrån, va liksom lite upptagen med att.. jaa DANSA? haha. Men hittade dessa på facebook från när vi va där. Någonstans där i publikhavet står vi och shakar ass. 
Det fanns flera våningar där som ni ser. Den längst upp var VIP (som jag och Rania tyvärr inte hade beställt till). Men det gjorde inget för det va najs där nere också. Det va dansare i taken där med, såg ut som strippor men så är det väl tydligen i Prag? alla killar hade väl iallafall någonting att glo på. 

För att inte snacka om balkongen.. asså jag ångrar mig SÅÅÅ MKT att jag inte tog bild därifrån. Sökte precis nu lite på google för att hitta någon bild där så här har ni:
Helt sjukt najs. Vet inte hur jag skulle beskriva det så här har ni en någonlunda bild iallafall. Tänk er baksmällen (filmen) för er som sett den. Den balkongen de är på höst uppe på lyxhotellet. Tänk den, precis så kändes det att stå på denna! Neonljus överallt, utsikt över hela Prag och musik dunkandes i bakgrunden. Lyxsoffor och ja.. allt. Vet inte hur jag kom upp dit så snabbt men.. va nog Hamodi som drog med mig dit och han kom in fort som attan haha.. men jävlar vilken upplevelse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0