ULLARED FOR THE WIN

Hejsan längesen!! Vart helt upptagen med tentan jag äntligen skrev i fredags så har inte blivit så mkt uppdatering. Efter tentan iallafall fick jag ju äntligen lite ledigt. Då drog vi och min familj iväg till ullared för att shoppa loss inte bara till oss själva utan massa julklappar blev ju köpte också! Mest så köpte jag nog dock till mig själv ego som man är... hittade jätte fina saker som jag ska visa någon gång!!

Nu har vi precis börjat en ny kurs i skolan, vetenskapsteori. Kursintroduktionen va faktiskt skrämmande.. helt sjukt vad vi ska ha gjort på så kort tid och dessutom över jul och nyår... kommer sluta med att jag sitter och pluggar på julafton jag lovar...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0