PEPPARKAKA SKA MAN BAKA

Jo någon dag i veckan nu när jag kom hem från gymmet hade mamma, axel och anton börjat klistra ihop pepparkakshuset hemma! De hade dock inte börjat dekorera än så klart så skulle ju jag vara med!! Haha jag gjorde faktiskt alla sidor på huset och blev ganska nöjd ändå. Så nu står det så fint här hemma. Fick också lite hjälp av mina bröder som gjorde taket.
Tycker att vi borde käka det tidigare detta året eftersom annars blir pepparkakan så seg och inte knaprig som jag tycker att den ska vara!!

Sen så var jag ju dock inte hemma igår när de bakade egna pepparkakor men jag fick smaka och det va asgott, hemmagjort är ju alltid bäst. Är förresten helt besatt att julkalendern nu! Helt inne i den alltså, så spännande för har inte sett dagens avsnitt än!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0