IKEA/A6/HÅRFÄRGNING

Igår var vi iväg i Jönköping och inhandlade de sista juklapparna på A6 och Ikea. Blev jättenöjd och nu är jag klar med alla. Mamma och pappa hade också lovat oss julbord på Ikea, det va så himla bra förra året ju!! Det var det detta året också kan jag säga. Mumma. 

Juste, vi hade ju köpt färg (hårfärg) i Ullared som vi skulle färga. Jag behöver ju då 2 burkar varje gång jag måste färga håret eftersom mitt hår är så himla långt och tjockt. Men vad händer då? Jo vi har bara fått med oss 1 burk.. och samma burk fanns inte på ICA så tog en helt annan färg än vad jag egentligen skulle haft haha. Blev dock inte så stor skillnad som ni kan se. Kanske börjar ta sig lite sen, men det syns dock mer i verkligheten än på bilden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0