10 SANNINGAR OM MIG

♥ Jag har ett ärr som ser ut som en ring med en prick i på min vänstra handled
♥ I mitt rum finns bara sneväggar
♥ Jag har spelat piano i flera år men aldrig lärt mig noter så bra
♥ Jag älskar ljudet av gräsklippare
♥ Jag äger en målad bit av Berlinmuren
♥ Jag älskar att läsa icatidningar om nya varor när jag äter frukost
♥ Det värsta jag vet är när folk ändrar sig i sista minuten
♥ Mina längsta tår har båda lagt sig över stortån
♥ Jag sjöng solo en gång på en teater när jag var liten (jag spelade farmor skogsmus, ville egentligen inte sjunga men man var tvungen att beskriva varför man ville ha just den rollen och det var det enda jag kom på att skriva.. att jag ville sjunga låten, även fast jag inte ville det)
♥ Jag måste ha minst 2 toffsar i mitt hår annars trillar allt ner för det är så tungt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0