1 ÅR TILLSAMMANS DU OCH JAG

I söndags hade jag och älskling 1 år tillsammans och gissa hur det firades?? Jo blev utbjuden på en fin restaurang i Borås på trerätters! Hade ingen aning om det när han kom och hämta mig så roligt nog så stod jag där i jogging och linne.. fick byta om snabbt som fan och sminka mig och allting haha!

Det blev iallafall en trip till borås. Det som jag tog såg ut såhär:
Förrätt: Fåroströra med olivolja, tomat osv, fick också bröd till
Varmrätt: Lambog med friterad potatis, stekt aubergine, tomat med tzatzikidip
Efterrätt: Turkisk kokos någonting.. med grädde och chocklad 

Haha som ni ser kom jag inte exakt vad alla maträtter hette men sjukt gott var det! Rött vin fick jag också till (och även en bukett rosor (se bild) så jag va nöjd som ***!) Så yey glad flickvän.

Jag hade även köpt ett armband och graverat i det (heheh gulligt av mig) Älskar dig♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0