UNLESS SUNLIGHT SHINES

BIlder bilder bilder. Sitter knappt aldrig vid datorn så hinner inte ladda upp alla inlägg men här kommer bland de sista bildena från magaluf.
Selfie i spegeln på hotellrummet. Sådär brun är jag ite nu kan jag säga.. har tappat nästan allting. Men linjerna är fortfarande kvar! :D
Stranden♥
Sådana där vindgrejer borde man skaffat kanske. Ibland blåste det ju en del och då satt massa folk i sånna vindbeskyddare som höll de borta från vinden.
Vårt hotell ligger vid höger sida om bilden.. alltså inte med på bild här.
Där ser man hotellet liiiiite på vänster sida längst upp!
Havet på natten var ju så himla vackert. Här står jag som en liten rosa-gul färgklick.
Ville visa mig cool med en ölflaska (hade endast druckit en klunk av detta hahha)
Balkongen på förfesten.
Alla vi som bodde på bottenvåningen på hotellet drog ut alla våra balkongstolar på taket eftersom ma kunde lätt hoppa över ch gå där. Det blev en stor förfest för alla där. Detta var första kvällen, samma dag hade vi landat i Palma Mallorca. Efter någon dag så fick vi dock inte vara där längre så det sket ju sig...
Utsikten från ett hotellrum. Här har vi poolen. Den var inte stor men vi begärde inte mkt. Vi hade ju havet bara 30m därifrån?
Lägg märke till dimman i bakgrunden över havet där. Aldrig sett någonting sånt så det var verkligen vackert. Haha detta var ju första dagen så eftersom det var dimma trodde jag att det skulle bli kallt dagen efter och blev as ledsen.. men det bevisade ju sig fel. Herregud va varmt det var!
Efter grabbarna grus på stranden! Alla hade ju nästan efterfest på stranden haha.
Badkaret användes ju för att bada och tvätta sig... ICKE. 
Bruna och fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0