U-PORT DAG 2

Dag 2 då alltså. Vi var verkligen slitna på morgonen där allihopa. Vissa hade sovit där och vissa här.. ah så att säga. Toppen på denna dagenmåste ha varit mustasch uppträdande då vi stod längst fram och knuffades med massa folk! Usch det var en tjej som höll på och gick före och knuffades och höll på, hehe fick lite rage på henne. Men uppträdandet förstördes inte av detta! 
Men början av dagen var ju skoj.. vi vaknade, satte oss ute och insåg hur hungriga vi var. Vi skickar iväg jonte och jakub för att hämta pizza och där sitter vi och väntar.. typ 50 min senare kommer de tillbaka och har varit lite varstans och hämtat grejer. Blodsockret hade verkligen sjunkit på mig där så bara satte mig och vräkte i mig den stora familjepizzan. Grejen var att ingen kunde egentligen käka.. jag åt mindre än en femtedel av pizzan och var proppmätt efter det. Vi hann inte göra så mkt mer innan folk började komma och festen var igång igen. Vi missade govenor andy och thomas di leva vilket va lite surt men vi fick iallafall de mustsch då! Och Icona Pop var grymma med! Denna dagen blev senare än första... vi var verkligen de sista att lämna matområdet där och knalla hemåt. Efterfesten fortsatte sen men själv så somnade jag.. va så himla trötter.
När vi knallade hem kan ni ju se vad som hände på en av bilderna längre ner.. men är det varmt så är det så att säga. Har även ett kort på en som klättrade upp i ett träd mitt under när Mustasch spelade för att se bättre. Den killen hade nog inte båda fötterna på jorden där.. haha fattar ni?? (min humor)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0