LISEBERG

I fredags så åkte vi äntligen till Liseberg, bara familjen. Det slutade ju med att alla stod och väntade på mig eftersom jag skulle åka atmosfear om och om och om igen haha. Tvingade även upp Anton i Spinrock och mamma i Helix 2 gånger!! Tänka sig vilken morsa va? ;)

Vi åt också en väldigt god ceasarsallad med kyckling och lite glass och kaffe osv. Sånt som man måste göra på Liseberg. Det roliga var ju när hela familjen sätter sig i samma flumeride båt.. fattar ni hur tunga vi blev? Och fattar ni att båten svämmade över och fattar ni hur blöta vi var.. herre min gud säger jag. Tur att solen sken. Samma sak hände när jag mamma och anton satte oss i kålerado en sista gång.. slutade med att vi fick stoppa i lite pengar i den "blåsamaskinen" utanför så vi blåstes torra.. för det svämmade över vatten som en stor flodvåg där också. Sen fick jag en sån där spruta som ser ut som en mask av vatten rakt i ansiktet.. fint. 

Hade så himla otur på chokladhjulet också.. tänk er att alla nummer var upptagna utom nummer 16 (mitt turnummer). Mamma står vid nummer 13 och säger till mig att mitt nummer är ledigt. Jag säger- ja men jag tar det då, men det hör inte hon som är vid hjulet och trycker av knappen. Gissa vilket nummer som får stjärnvinst? SURT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0