FÖRSTA DAGEN PÅ HÖGSKOLAN

Fick världens chock i söndags då jag randomly såg på Instagram att insparken för högskolan skulle vara dagen efter, alltså på måndagen. Trodde jag skulle vara ledig en vecka till så det kom ju som en chock. Där sitter man 8 på kvällen dagen innan och har ingen aning om vart man ska eller vad man ska göra, all alone. Nervositet på måndagsmorgonen var ju tortyr. Vi fick till och med åka direkt när jag fick reda på att jag skulle börja på måndagen till Jönköping och kolla precis vart jag skulle gå. Så 8 på kvällen drar vi till Jönköping och kollar läget. Sen va det bara att hitta någon bra buss och åla iväg dagen efter. Detta var igår. Första dagen var bra! Fick massa information och fick träffa nya vänner, äta, lyssna på planeringen av fester, bli taggad på studentlivet. Alla va så taggade så visste inte hur man skulle reagera där, kårerna var ju helt insane. Alla fick band med sitt namn att sätta på HUvet när vi gick genom Staden på stadskampen och skrek ut vår grupps visa! Någonting med vaxat bröst och rakad pung var det... Spindelmannen någonting också.. Kommer inte riktigt ihåg. Haha! Nu sitter vi här, dag 2 för tidiga i det stora biblioteket för att vänta på resten av gruppen. Det är overallcermoni idag och vi får köpa vår skolas färg på overallen. Rätt najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0