DET SLUTADE BRA FÖR OSS

Igår var jag med lilla bobo. Vi var hemma hos henne först och kollade igenom massa kläder hon hade köpt från USA. Sen så blev det snack och gos. Vi drog sedan hem till mig och gjorde iordning smoothie och lite små mackor, nötter osv och satte på en film. Divergent hette filmen och den var riktigt bra kan jag säga!! Lätt att jag rekommenderar den. Lite hunger game style på den var det.

Varför håller vi i en klubba på bilderna? Haha jo när vi var i Prag så köpte vi varsin "cannabisklubba" som jag inte hade käkat upp än. Rania hade tappat bort sin så vi smakade väl.. kan säga att den var sådär. Den smakade verkligen mynta eller någonting sånt.. aldrig känt den konstiga smaken innan.

Annars då? Nä min chef ringde in mig till jobbet 06.30 imorgon istället för 9.30 så får väl sova snart. Jobbar hela denna veckan och sen är det slutslut på jobb (om de inte ringer in mig någon gång). Robbie Williams har dött också läste jag? Hade tydligen tagit självmord.. kvävning. Va ju himla kul.. han var ju så bra skådespelare! Kommer ihåg han främst i natt på muséet.. ååh den filmen!
Ja.. ska nog ta och läsa deckaren i tidingen nu och sen sova. På tal om det så är jag helt fast i den deckaren alltså. Sjukt bra, går inte sluta läsa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0