AKADEMIENOSKULDEN BORTA

Efter zittningen så var det direkt att dra till akademien! Detta är en nattklubb för i Jönköping för studenter. Mkt större än vad jag trodde var den, flera stora dasgolv, barer, dj-bås och "chillrum" på övervåningen. Och jag ska säga er, VI HADE SÅ SJUKT HIMLA KUL. Det var även glowparty denna dagen så alla lös ju som neonmuppar alltså. Det gjorde det hela ännu mer speciellt! Älskar akademien. Sjukt mycket folk i sin egen ålder, sånt sjukt drag, bra musik och allt man kan önska sig haha. Här kommer det hängas säger jag bara. Jag och Lovisa fick sova över hos AnnaSara (en fadder) i jönköping också vilket var väldigt bra då min sista buss går vid 21.50.. tror det var den tiden iallafall. Jaja tidigt iallafall så det var ju bra! Älskar alla hälsoiter också, sjukt härliga människor!! Se vår spidermangrupp på den sista bilden och hör vår ramsa:

"Spiderman är våran kung, vaxat bröst och rakad pung. UHH!!"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0