10 SANNINGAR OM MIG

1. Första "skräckfilmen" jag såg var scary movie, kunde inte sova på veckor efter det
2. Jag har ett ganska synligt födelsemärke på magen, fast tänker aldrig på det
3. Mina fingrar är otroligt smala tydligen, får på en XS ring på tummen
4. När jag sover så sover jag djupt (haha fråga vem som helst jag är alltid den som vaknar sist)
5. Enda blomman jag är allergisk mot är tussilago
6. Jag tycker det låter snyggt när man pratar och har hes röst
7. Jag älskar mozarella! Kan käka det som ett äpple.
8. Jag kan sjunga luciasången på italienska
9. Jag gillar sudoku
10. Jag dricker alltid te med honung (och trodde för övrigt alla andra gjorde det också.. men nej haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0