YOU SHOULD HAVE BOUGHT ME FLOWERS

That you should have bought me flowers
And held my hand
Should have gave me all your hours
When you had the chance
Take me to every party
Cause all I wanted to do was dance
But now baby I’m dancing
But I’m dancing with another man
 
Idag har det varit en hyfsad lyckad dag hittils iallafall. Har fått lite erbjudanden hit och dit och betyg som ändrats till det bättre osv. Det enda som tynger mig är detta jäkla provet vi har imorgon och samt psykologiprovet på onsdag nästa vecka.. nu snackar vi 16 sidor fulla med text och vi ska kunna ALLT på mindre än en vecka. Jag som satsar på A i denna kursen.. får se hur det går. Har ju knappt tid att plugga för har prov imorgon och högskoleprov på lördag!! Men får hoppas på det bästa. Har förövrigt träningsvärk från gymmet igår.. usch min rygg. Men lite gött iallafall, älskar egentligen träningsvärk om det inte är för mycket. 

Snart så drar jag iväg på träning igen! Dubbelträning står på schemat. Får hoppas jag inte kommer hem så sent som igår haha. Det va typ.. jag tror jag klev innanför dörren exakt 00:00! haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0