PRAG - THE CITY FROM IPHONE

Staden har jag förklarat i ett lååångt inlägg innan. Det var ju så att jag höll i min kamera och Rania skötte om min mobil eftersom hon inte hade med sin till Prag. Hon ville också ha någonting att ta kort med liksom. Haha
Maaassa bilder här.Tror de flesta bilderna här var tagna första dagen. Vi anlände ju till hotellet runt 8 eller kanske lite tidigare. Grejen var ju att vi vände på dygnet helt så när vi kom till hotellet så hade vi knappt sovit på natten där i bussen så det första jag gjorde var att lägga mig och sova i en timme typ. Sen gick vi direkt ut på stan och shoppade! Då var det ju liksom redan morgon. Vi fick inte heller vårt hotellrum direkt, så vi fick sitta och vänta i lobbyn i kanske en halvtimma innan rummet var klart. Kändes så konstigt att sova i en timme och sen ut på stan (ingen sömn här inte).
Coyotes var någonting jag va glad över att hitta! Någon som sett filmen liksom?? Tyra Banks är ju till och med i den.. sjukt rolig film! Bildenlängst till höger i mitten med alla lås var precis vid den stora bron. Vi ville ju så gärna lämna kvar ett lås efter oss som ett minne men vi hade inget och det fanns inte att köpa i närheten heller... så det var ju lite surt. Vi fick nöja oss med kort istället.
Utsikten precis utanför vårt hotellrumsfönster! Spårvagnar gick där precis hela tiden och det lät som om en gris skulle dö varje gång de skulle bromsa hahaha. Tur att jag är sån som kan sona av sådant. Precis runt hörnet där ca 50 m så fanns en mat/sprit butik som vi var i varje dag!! hahahah stammkunder lol. As bra att det fanns as nära hotellrummet. Fanns till och med 2, så vi varierade lite. Han gubben som satt i den ena försökte lura mig på pengar varje gång. Slog in sakerna dyrare än va de var.. men jag är inte så lätt att lura. Jag hade bannemej koll på vad det kostade! Så han muttrade lite varje gång jag sa till han.. hahaha sjukt kul.
Det lilla vi åt varje dag var så prisvärt! Vi var så himla hungriga så detta va ju så sjukt gott varje dag hahaha.
Panoramabilder in my ♥
Slottet och jag var ett!
Parken som vi var i en stund i panorama. Den va lite trist sådär med folk som försökte sno saker från fickorna. Men jag är verkligen sån så jag håller koll på både mina och andras fickor, those blickar jag gav när en kille försökte sig på Ranias ficka.. hahah jävlar han blev rädd alltså.
Provade sååå många jackor... så sjukt billiga i jämflrt med Sverige. Synd så hade jag knappt några pengar kvar här.. var ju tvungen att köpa mat till hemvägen med.. liksom 20 timmar i en buss utan mat.. EH NEJ
Asså detta var verklgen helt sjuuuuukt. De stod där varje dag, i flera timmar.. nästan hela dagarna fram till kvällen. Fattar fortfarande inte hur de gör...Jag gick runt och kollade men kunde inte hitta någonting som verkade att de var fejk.. helt sick.
Bilderna ovan är massa utsiktsbilder från den stora bron. Fick till rätt många panoramabilder där kände jag. Men det var bara så himla fin utsikt!!
 Gänget minus några stycken, men visst är vi söta??♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0