PÅSKKVÄLLEN

Jo när jag kom hem från släktkalaset i Borås på påsk så gjorde jag iordning mig, bytte kläder osv och blev sen hämtad av Bella och Felicia i den gula lilla mysiga bilen. Vi åkte till Röshult till en fest (egentligen 2 fester som hade slagits ihop) och hade as skoj. Va ganska mö folk där ett tag... skulle gissat på 60-70 pers.. eller jag vet inte men ett tag där iallafall. Det var både musikquiz (som mitt lag förövrigt vann woop) DET VA SHOT PÅ DET JA.
Sen så fortsatte kvällen med folk som bastade, badade badtunna, brottades, shotade tequila och ja vem vet allt egentligen. Va rätt många personer jag kände där vilket gjorde det ännu roligare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0