OCH SÅ KOMMER PÅSKEN

Påskafton. Dagen började faktiskt tidigt för min del då jag och jakub åkte till gymmet på morgonen. Kom hem runt 10 och då hade "påskharen" vart och gömt ägg och chokladkaniner i husets alla hörn haha. Hittade mina godsaker och åt sedan en god frukost i solen. Jag skulle på Simones 20-årsfest runt halv 8 så å hade jag hela dagen på mig att vara med släkten. Så vi tog 2 bilar till Borås så jag skulle kunna ta en hem ensam sen när jag skulle åka. Men först åkte vi ner till stan för att köpa blommor osv till Carina och Morgan. Träffade på Linnea som jobbade på Gunnars och fick en liten Loka, hehe behövdes faktiskt med tanke på hur varmt det var. I borås var vi hos min kusiner och åt påsklunch och hade det allmänt trevligt med alla släktingar. Jag åkte väl tillbaka hem där någongång och gjorde iordning mig till festen. (resten kommer i ett annat inlägg)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0