I'LL NEVER SEE YOU CRY

I tisdags (sista dagen på lovet) så jobbade jag tidigt på morgonen flr att sedan åka hem och ta nytta av den varma solen. Vet inte om jag blev något solbränd men rätt skönt var det iallafall. Har fortfarande också kvar min "tatuering" a la spritpenna från påskfesten också (det kan ni se på bilden) haha... duschade precis nu igen och den syns fortfarande liiiite så shit va pennan måste vart stark..
Jag var också på en prommis med mamma ute i skogen och bortåt mulleberget. Har bara kvar gamla minnen därifrån när dagisfröken säger: håll varann i händerna, två och två! haha lite gulligt ändå. Vi gick även i ulrikaskolans stenlabyrint för att mamma tvinga mig hahaha nä men det va skoj. Försten ut så att säga, jag vann. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0